specjalista ds. kreowania marki
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
1. Produkcja materiałów audiowizualnych (rolek, postów) promujących Operę Lubelską.
2. Redagowanie tekstów promocyjnych.
3. Organizowanie konferencji prasowych.
4. Tworzenie ofert promocyjnych w zakresie spektakli oraz działalności komercyjnej poprzez dobór nośników promocyjnych; wysyłanie materiałów reklamowych.
5. Obsługa social media oraz innych środków komunikacji elektronicznej.
6. Pozyskiwanie sponsorów oraz stała współpraca z już istniejącymi partnerami Opery.
7. Prowadzenie marketingu offline i online.
8. Tworzenie stosownych komunikatów medialnych w przestrzeni online i offline dostosowanych do potencjalnych odbiorców.
9. Stała analiza treści marketingowych i językowych i podejmowanie koniecznych zabiegów wizerunkowych.
10. Aktywny udział w pracach kreatywnych Działu.
11. Monitoring prasowy.
Oferujemy ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się instytucji kultury, przy realizacji, powstawaniu i promocji spektakli oraz koncertów, a także możliwość współpracy
z najlepszymi artystami z całej Polski.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z wymaganymi klauzulami:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, nr telefonu oraz adresu e-mail przez Operę Lubelską zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz do celów rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych po zakończeniu rekrutacji do celów kontaktowych w przyszłości w celu podjęcia współpracy. Oświadczam, że zostałem poinformowany o możliwości wycofania tej zgody w dowolnym momencie, jak również, iż od tej zgody nie jest uzależnione świadczenie usług ani wykonanie umowy.
z własnoręcznym podpisem, do dnia 7 kwietnia 2025 r. na adres mailowy: sekretariat@operalubelska.pl
Dane osobowe kandydatów nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
Dodano do BIP dnia 02-04-2025 14:41:36